2014. január 27., hétfő

Megjött a hó!

Sziasztok! :)
Hát megérkezett a hó is és vele együtt le is betegedtem :S Tegnap amennyire volt erőm kimentem Bejglihez a kerültetést gyakorolni meg játszani vele meg Jollyval egy kicsit a hóban :) Kis bolondjaimnak nagyon tetszik a hóban való száguldozás. Bár eleinte nem értették mi ez a hideg ami az égből hullik :"D
Amióta leesett a hó nem voltam Bejglivel sétálni, de amint meggyógyulok már indulunk is :) És ha úgy adódik akkor a hámjára rászerelek egy húzó szerű valamit és rákötöm a szánkót (úgy hogy nem ül rajta senki)
És amíg nem mehetek ki a házból Jollyval idebent nagyban megy a játék/idomítás/móka :) Ma Például a hozd ide parancsot tanítgattam  neki majd játszottunk keresd a gazdit (Az az hogy míg ő a szobámban fekszik az ágyon én elbújok majd ő megkeres ) Ez a kedvenc játéka/unk.
És hát amíg nem mehetek ki az udvarra kutyázni, itt van néhány tavaly téli kép Bejgliről :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése