2014. március 15., szombat

Egy remek séta..

Sziasztok!

Tegnapelőtt elvittük Lilivel Bejglit meg Power-t sétáltatni..
A forgalomtól távol, a földes úton a tanyák felé vettük az irányt mezőkkel és erdőkkel körülvéve..
Nagyon jó volt a séta.. Bejglit már egy jó ideje nem vittem el arra felé amerre voltunk, így nem akartam elengedni, ne hogy elrohanjon vagy valami, mert már rég voltunk olyan sétán is ahol ő szabadon volt.. de ahogy láttam hogy Power is szabadon volt és ott maradt közel hozzánk, így hát elengedtem Bejglit.. És nagy örömömre figyelt rám végig a sétán, ha hívtam (nem mindig) elsőre odajött hozzám *-* Nagyon örültem neki, hogy így ragaszkodik hozzám, meg hogy nem futott el..  Vadászkutya létére.. Aztán megálltunk egy erdő melletti kis tisztáson, ahol trükköztünk..
És akkor olyat láttam, amit még eddig soha életemben nem.. :o
Bejgli szaglászott, mire Power odament hozzá,hogy behívja játékra és Bejgli belement... És ott játszottak a réten.. Bejgli olyan volt,mint egy kölyök kutya.. *o* Még Jollyval sem szokott ilyen jót játszani itthon, pedig ők minden nap együtt vannak.
Néhány kép a sétáról:
Power és Bejgli :)

*-*

Hopp :D






Tegnap meg kimentem az udvarra trükközni Jollyval meg bejglivel.. És mind a ketten nagyon jól csinálták a parancsokat *o*
Büszke vagyok rájuk.. *-*

Ma is voltunk sétálni Liliékkel, egy ideig Jolly is belünk tartott, majd hazavittem.. :) A séta megint ugyanarra volt de aztán még elmentünk egy nagyobb kerülő felé is.. :) Képeket majd később hozok.. :)
Még valami.. :) Múlt hét szombaton Lilivel voltunk a menhelyen mentorkodni, én most voltam legelőször és nagyon jó volt *-* Majd menni fogunk még.. :) Erről is egy kép, ami húzódzkodás közben készült az egyik kutyával.. :)
Remek volt ez a kutyás hét.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése