2014. augusztus 7., csütörtök

Elmaradva 2. rész

Még mindig sok mindent nem írtam le ami mostanság történt velünk, bár az előző bejegyzésben már elkezdtem...
Sok új trükköt tanítottam bejglinek az utóbbi időben, erről készítettem egy videót is.. :)

Ma is gyakoroltunk itthon leginkább a helyben maradást/menet közben megállítást, lefektetést.. este fele átjött Lili és Power is agilityzni, itthon felállítottunk egy kis pályát (videó hamarosan)..Jollyval is mentem pár menetet, bár vele is meg Bejglivel is már rég agilityztünk... ahoz képest ügyik voltak ^^
Éééééés....... méég mindig nem jutottunk ki agility suliba.. DE  még majd most Augusztusban megpróbálunk kijutni.. :)
Bejgli hamarosan 3 éves lesz ^^ Kis drágám :3 Majd arról is fogok hozni vidit :) honlap megyek neki vásárolni :D
Éés még valami így a végére.. jövőhéten megyünk Balatonra nyaralni ^^ És Jolly is jön velünk, ismét :) alig várom :) Neki is holnap veszek új ámot, pórázt, nyakörvet meg játékokat :) És idén majd megyünk Badacsonyba is túrázni (tavaly ez elmaradt) és Jolly is jön *-* kíváncsi leszek majd hogy bírja.. :D
Addig is.. Egy kis képáradat. :)

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése