2014. augusztus 7., csütörtök

Elmaradva 1. rész

Sziasztok! Már tényleg nagyon, nagyon rég írtam bejegyzést, mert el voltam maradva és azóta rengeteg minden történt így ezeket fogom most leírni..
Liliékkel mostanában sokszor megyünk sétálni..Ezzel is gyakorolva a behívást.. A sétákon földes utakon, erdők mellet szoktunk menni..sétálni.. A héten szinte majdnem minden nap hogy egy ilyen sétát megejtünk.. van hogy csak kimegyünk a szokásos kis mezőnkre, ott míg lili Powerral Frisbee-zik, addig én Bejglivel trükközök, vagy van hogy a kutyák csak szaglásznak vagy játszanak..
Néha Jollyt is kiviszem magammal, legutóbbi sétán is velünk volt, mikor tesómmal vittük ki a kutyákat, és akkor is Bejgli szabadon volt, majd Jollyt is szabadon engedtük, és mindig visszajött mikor szóltam neki :)
Egyre csak jobbak és jobbak ezek a séták.. :D Bejglivel mostanában már úgy indulunk sétára, hogy a pórázt nem kell rátennem, mert szépen jön a lábam mellett míg ki nem érünk olyan helyre, ahol futkározhat. :)
Eddig minden sétára egy rakat kutyakaját vittem, és mindig mikor vissza jött azzal jutalmaztam, viszont most az utolsó sétánkra nem vittem kutyakaját.. attól tartottam, hogy majd ha meglátja hogy nincs nálam semmi, nem fog bejönni, mikor hívom.. kiléptünk a kapunk, (ő rajta nem volt más, csak egy hám) majd elindultunk.. szépen jött a lábam mellett. aztán kiértünk a földes útra, ott már egy kicsit lazábbra fogtam, volt hogy kicsit előrrébb szaladt, és egész séta alatt kellemesen csalódtam.. mindig mikor hívtam, kaja nélkül is visszajött ^^ olyan büszke voltam rá :3                       Néhány kép a sétáról :
Ez a séta egy eléggé "saras" napon volt, mert előtte esett az eső.. Bejgli meg szeret belemenni a pocsolyákba.. Mikor a pocsolya közepén volt, megpróbáltam leültetni a vízbe, de nem akart... így bementem mellé én is a nagy pocsolyába, és ott próbáltam meg.. erre power berohan mellénk én meg tiszla sár lettem >< :D Így majdnem egész sétán nem volt rajta a póráz ^^ kivéve amikor más kutyások mellett mentünk el..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése