2012. november 14., szerda

Trükkök.

Sziasztok!! Ma voltam kint (kb egy órája) és Bejglinek tanítottam 2 új trükköt. az egyik az a cpo-cop. Amikor bejön a 2 lábam közé és rá kell rakni a 2 első lábát a lábaimra,és úgy kell mennünk hogy rajta van a 2 első lába a lábamon :)
A másik trükknél inkább az egyensúlyérzékére van szüksége.Leültettem és úgy kellett pitiznie,hogy közben ül és az első 2 lába meg fent van a levegőbe :)
Bevallom nem hittem hogy képes lesz erre vagyis az egyensúlyérzéke eddig nem volt a legjobb,mert rövid ideig tudott régebben pitizni,de most elég sokáik tudott 2 lábon üllni :d és én ezért NAGYON büszke vagyok rá! :D
+még ma volt agility is a kertben meg Dog dancingelél(dd).Dd-be már sok trükk megy neki jól így majd a héten vagy a jövőhéten valamikor csinálok vele dd videót is! :))
Bejgli nagyon jó formában volt!! csak egy kicsit túl volt pörögve :d
Na mára ennyi :) Lehet hogy még majd ma írok egy bejegyzést később :)) sziasztok!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése